zondag 23 maart 2014

Spring pictures

Hee, het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Het is niet dat ik geen inspiratie heb, want ik weet genoeg onderwerpen waar ik iets over wil schrijven, zoals lifestyle of beauty onderwerpen. Ik moet gewoon proberen om voor uit te gaan werken voor mijn blog en vooral om vaste dagen aan te houden bijvoorbeeld: maandag, woensdag, vrijdag en de zondag post ik iets op mijn blog. Ik ga dit zeker proberen!

Ik vind dat het de afgelopen week heel mooi weer is geweest. Ik weet dat het gister en vandaag weer wat kouder was, maar mijn winterjas heb ik alweer in de was gedaan en boven in mijn kamer gehangen. Het is pas maart en het is Nederland, dus ik weet dat het elke dag ander weer kan zijn, maar toch heb ik al echt de lente kriebels. Klik op verder lezen, als je hier meer over wilt lezen.

















Ik moest vandaag werken van elf tot zes, dus ik was wel blij dat het iets minder mooi weer vandaag was. Toen ik thuis kwam van mijn bijbaantje ging ik mijn hond uitlaten. Ik had mijn camera voor de zekerheid mee genomen, waardoor ik een paar foto's kon maken. Ivy speelde voor veel foto's model op de achtergrond.

















Ik hou eigenlijk van alle seizoenen en ik zie veel voordelen, maar ook een paar nadelen in elk seizoen. Ik kan dus over alle seizoenen goed praten, maar ik kan ook wel over alle seizoenen klagen. Ik vind dat de lente echt leuke voordelen heeft en ik zal er een paar in deze post beschrijven. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk dat er weer bloemen te voorschijn komen. Het maakt het buiten zijn gelijk een stuk aantrekkelijker, vrolijker en kleurrijker.


















Nog een voordeel aan de lente zijn de vogels en alle andere dieren die weer naar buiten mogen, zoals mijn konijn haha. Mijn konijn gaat altijd rond september/oktober weer in zijn binnenhok en meestal in april weer terug naar zijn buitenhok. Ik vind het zelf leuker voor mijn konijn wanneer zij in het buitenhok zit, want dan kan ze ook gewoon los in de tuin lopen en heeft ze dus meer ruimte om te bewegen. Maar anyway, de vogels! Ik vind het gewoon heerlijk, dat je de vogels weer hoort fluiten. Wanneer mijn wekker om kwart voor zeven gaat en ik rond kwart over acht de deur uit, ben ik niet in mijn beste humeur, maar ik word een stuk vrolijker met het gefluit van de vogels.
 
















Dit word voor mij een super groot voordeel! Ik kan Ivy uitlaten, zonder dat ik bibber van de kou. Dit is niet alleen voor mij een groot voordeel, maar ook voor Ivy, want wanneer het koud is of regent ga ik best snel naar binnen. Nu loop of speel ik wat langer met haar, want ik hoef niet snel terug naar binnen, behalve als ik bijvoorbeeld weg moet.
















Mijn witte allstars heb ik weer uit de kast getrokken, mijn leren zomer jack hangt weer beneden aan de kapstok en de meeste broeken heb ik alweer veranderd in enkelbroeken. Weer een groot voordeel van de lente! 







Ik kan nog meer voordelen bedenken voor de lente, maar dit word voorlopig mijn laatste voordeel van deze blogpost. Ik ben vaak rond 6e pas thuis en het is in de winter dan onmogelijk om nog foto's te kunnen maken. Nu het langer licht blijft kan ik wanneer ik thuis ben, meestal nog wel een paar foto's maken. Dit is voor mij al een voordeel, maar ook doordat alles buiten kleurrijker is, worden mijn foto's mooier. In de winter zijn de foto's grauw en nu zijn de foto's veel kleurrijker en ik vind zulke foto's persoonlijker ook mooier!

4 opmerkingen:

  1. Superleuke foto's! Ik vind je hond een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, ik word er helemaal happy van <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ! Ja ik word er ook happy van. Eindelijk weer een beetje kleur in plaats van donkere foto's haha.

      Verwijderen