maandag 24 februari 2014

Get ready with me, Natural eyelook

Hee! Vandaag heb ik een get ready video voor jullie. Dit is mijn eerste video die ik gemaakt heb, tips en tops zijn natuurlijk welkom! Ik vond het niet erg om me voor een camera op te maken, maar zoals het te zien is, voelde ik me af en toe nog een beetje ongemakkelijk haha! Mijn camera stelt zichzelf automatisch scherp, waardoor het beeld af en toe wazig is.

Ik vond het leuk om een video te maken en ik hoop dat jullie de video ook tof vinden. Onder mijn video heb ik nog een lijstje gemaakt met de producten die ik gebruikt heb. Als je dit lijstje wilt zien, klik dan op lees verder.






Producten die ik heb gebruikt:
Nivea creme
L'oreal - eu de tent
Catrice - camouflage cream
M.A.C - Blot powder A53
Catrice - Eyebrow set
Hema - Wenkbrauw gel
BeYu - Eyeshadow base
Sleek - Storm palette
P2 - Happy day time
Hema - Eyeshadow mono 53
Catrice - Eyeliner
Bourjois - Fan-tastic volume
M.A.C - Bronzing powder refined golden
M.A.C - Breath of blum
Catrice - Highlighter (niet meer te koop)
Elf - Rich raspberry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten