maandag 24 maart 2014

Sleek Storm palette oogschaduw look

Hee! In mijn vorige artikel had ik uitgelegd, dat ik op vaste dagen iets op mijn blog wou plaatsen. Gister heb ik een ooglook gemaakt met het Sleek Storm palette en dat heb ik gelijk opgenomen. Vandaag bestaat het artikel dus uit een filmpje. Het filmpje bestaat uit, dat ik mijn ogen op maak met het Storm palette van Sleek, daarna breng ik nog wat eyeliner aan met de gel eyeliner van de Hema en breng ik een Mascara van Essence aan. Wanneer je wilt lezen hoe ik mijn oogschaduw aan heb gebracht en het lijstje van de gebruikte make-up producten, klik dan op verder lezen. Veel kijk plezier! Ik hoop dat je er misschien iets van kunt leren of dat je juist mij tips kan geven.

 



Als eerst breng ik de gouden kleur uit het storm palette aan op mijn gehele bewegend ooglid. Daarna pak ik een schuin afsneden kwast om de highlighter aan te brengen in mijn ooghoek. Ik breng de highlighter iets verder door dan normaal en ik blend dit nog niet samen. Vervolgens pak ik een vrij kleine kwast, die wel breed is en breng ik de donkere bronzen kleur aan in mijn V. Ik breng deze kleur ook aan in mijn crease en dat doe ik met een crease kwast. Daarna zie je in het filmpje dat ik de bronzen kleur iets omhoog blend. Ik pak daarna een iets kleine blending kwast en breng een matte donker bruine oogschaduw aan in mijn crease, zodat er iets meer diepte in de look komt. In het filmpje zie je per ongeluk weer een shoot van de gouden kleur, daar kwam ik pas later achter, maar ik breng de highlighter aan in plaats van de gouden kleur. Ik doe dit met dezelfde schuin afgesneden kwast en focus vooral op het midden punt van mijn wenkbrauw. Daarna ga ik alles samen blenden, zodat alles één geheel wordt. Ik breng dezelfde kleuren oogschaduw onder mijn onderste wimper rand aan met een puntig klein kwastje. De donkere bronzen kleur aan de buiten kant, de gouden kleur in het midden en de highlighter trek ik weer door naar mijn ooghoek. Vervolgens breng ik mijn eyeliner aan en zoals je kan zien duurt het veel langer bij mijn rechter oog, dan bij mijn linker oog. Het lukte net niet hoe ik het wou, anyway na mijn eyeliner zie je dat ik mascara aan breng. Nu breng ik normaal gesproken geen mascara op mijn onderste wimper rand aan, maar nu wel, omdat ik daar ook oogschaduw aangebracht had.

Nivea creme
L'oreal - eu de tent

Catrice - camouflage cream
M.A.C - Blot powder A53
Sleek - faceform Light
Catrice - Eyebrow set
Hema - Wenkbrauw gel
BeYu - Eyeshadow base
Sleek - Storm palette
Hema - Eyeshadow mono 53
Hema - Gel eyeliner
Essence - Mascara
Catrice - Caroline lipstift

Geen opmerkingen:

Een reactie posten