dinsdag 11 februari 2014

Favorite Lipsticks

Ik draag eigenlijk elke dag wel iets op mijn lippen van een lip Balm naar een Lipstick. Ik heb nog niet echt een favoriete merk, als het gaat om een lipstick. Zo draag ik lipsticks van Catrice naar Kiko en van Rimmel naar Dior.

Ik draag elke dag iets op mijn lippen, omdat ik van me zelf vind dat ik een lichte kleur lippen heb. Wanneer ik dan niks op mijn lippen heb, vind ik het al snel kaal ogen. Ik merk dat ik vaak een lipstick op heb met een roze/rode tint. Zulke lipsticks vind ik toch altijd wel het mooist bij mij staan. Als je drukt op verder lezen, kan je lezen over mijn favorieten.

















































Deze zeven lipsticks gebruik ik toch wel regelmatig. De lipstick van Kiko springt er dan toch nog wel het meest boven uit en gebruik ik het meest. De lipstick van Kiko is namelijk een hele mooie matte rode kleur. Hieronder zal ik een review geven van alle lipsticks, die je hier boven ziet.

















Van links naar rechts:
Kiko - 50E, Dior Addict - lipstick Charmante 437, Eyes Lips Face - Rich Raspberry 7618, Rimmel -  Oxford street Fuchsia 130, Rituals - Sunset 7179, Catrice - Sweet Caroline 290, Catrice - Pinkedilly Circus 210.































Toen ik afgelopen kerst in Duitsland ging winkelen, had ik deze lipstick gekocht. Het was daar in de winkel zo ongelooflijk druk, dat ik nergens bij kon en dus ook niks kon testen of kon pakken. Tot mijn spijt had ik toen ook maar één product gekocht en dat is deze lipstick. De lipstick is echt wauw! Wat ben ik tevreden over deze lipstick. De lipstick is normaal gesproken rond de 6 euro, maar nu hoefde ik er maar 4 euro voor te betalen. Er was namelijk flinke korting op alle producten. De lipstick is een mooie rode kleur, maar dat niet alleen! De lipstick is namelijk ook mat, yeah daar hou ik nou precies van. Ik had afgelopen zaterdag de lipstick met een feestje op gedaan. Rond half 8 deed ik de lipstick op mijn lippen en om half 12 zat de lipstick er nog op. Een erg duurzaam product dus! Ik kon alleen geen naam van de lipstick vinden, maar wel het nummer. Kiko 50E heet de lipstick volgens mij. Na het testen van de lipstick ben ik natuurlijk gelijk op google gaan zoeken en ja hoor, je kunt het merk Kiko ook in Nederland bestellen. Het is zeker de moeite waard om eventjes op hun site te kijken!

































Ik vind dat een kleurtje op je lippen elk moment van de dag kan. Bosbessen rood of een zachte roze kleur, het kan allemaal! Ik heb dus niet speciaal een lipstick, die ik alleen maar draag met een feestje. Ik draag ook vaak neutrale oogschaduw kleuren, waardoor een kleurtje op mijn lippen wel nodig is. Maar soms heb ik zo'n dag, dat ik gewoon een zachte kleur om mijn lippen wil hebben. Dan is de Dior Addict Lipstick - Charmante, voor mij erg fijn. De lipstick geeft mijn lippen toch een heel klein beetje kleur, maar toch is het een erg neutrale kleur. Ik vond de lipstick alleen niet erg goedkoop. De lipstick was volgens mij 33 euro.


































Eyes Lips Face het merk dat ook wel ELF genoemd word. Wat een leuk merk vind ik het. De naam van het merk vind ik erg leuk en de producten zijn erg goedkoop, terwijl de kwaliteit toch meestal wel goed is. Het is alleen jammer, dat ook dit merk niet te koop is in Nederland. Je kunt de producten wel op de site van Eyes Lips Face bestellen, alleen dan komen er natuurlijk wel verzend kosten bij. Een voordeel is, dat je het echt binnen een paar dagen in huis hebt. Laatst had ik best veel besteld, waaronder deze lipstick. De lipstick was volgens mij maar vijf euro en de naam van de lipstick is Rich Raspberry 6718. De kleur vind ik geweldig en ook erg passend voor in de winter. De pigmentatie van de lipstick is goed en de lipstick verdeeld ook erg goed. Alleen jammer dat de lipstick er niet super lang op blijft zitten, waardoor je steeds moet bijwerken. Toch ben ik erg tevreden, wanneer je het vergelijkt met de prijs van de lipstick.



































Helaas zie je de kleur van de lipstick op de eerste foto niet goed, maar de foto van de lipstick op mijn lippen maakt het helemaal weer goed. De naam van de lipstick zegt het natuurlijk al, waardoor je geen andere kleur kunt verwachten. De lipstick is van Rimmel en de naam van de lipstick is Oxford Street Fuchsia 130. Ik vind de verdeling van de lipstick alleen niet zo goed, maar verder is de pigmentatie prima. Ik moet altijd even wennen als ik de lipstick op heb. Het is namelijk een hele andere kleur dan dat ik normaal gewend ben bij me zelf. Verder vind ik de lipstick wel erg mooi en hoort de lipstick toch bij mijn favorieten, vooral wanneer de zomer er weer aankomt!


































Rituals - Sunset, mijn aller eerste lipstick! Je kan ook wel zien dat dit niet echt een heftige kleur is, maar wel een kleur die ik geweldig vind. De lipstick heeft een zachte roze kleur, erg mooi vind ik zelf. De pigmentatie van de lipstick is goed en de lipstick verdeeld ook mooi. Ik vind de lipstick er ook gewoon chic uit zien! Na dat mijn verzameling van lipsticks ging uitbreiden, ben ik deze lipstick wel minder gaan dragen. Toch blijft het een favoriet. Ik weet de prijs van lipstick alleen niet meer.

































Aww, jammer! Mijn foto is ietsjes te belicht, maar toch vond ik dat de kleur wel goed te zien is. Het is duidelijk te zien dat de kleur van deze lipstick tussen rood en oranje in zit. Ik vind de kleur erg mooi en ben ook tevreden over de lipstick. De lipstick verdeeld mooi, blijft best lang zitten en de pigmentatie is prima! Catrice - Sweet Caroline 290, kost ongeveer vier euro. Voor de prijs vind ik de lipstick zeker om aan te raden. Ik heb namelijk deze lipstick al zo vaak gedragen, vooral naar school.


































Aangekomen bij de laatste lipstick, dan heb ik er in totaal 7 gehad! Aardig veel favorieten, maar ik kon ook niet kiezen. De ene keer vind ik een subtiele lipstick toch net wat mooier en de andere keer een felle lipstick. Catrice - Pinkedilly Circus 210, is een mooie roze kleur. Net als de andere Catrice lipstick is deze ook ongeveer 4 euro. De pigmentatie is ook bij deze lipstick prima en de lipstick verdeeld goed. In vergelijking met de andere Catrice lipstick, draag ik deze lipstick toch wel veel minder. De kleur blijft erg mooi en de lipstick is zeker aan te raden!

x

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oow wat stom! ik wou reageren, maar nou had ik je reactie perongeluk verwijderd. Maar thanks, kiko blijft nog steeds mijn favoriet. Ik ga dus snel maar een keer winkelen in duitsland of van hun site bestellen. Een leuke blog heb je trouwens! x

      Verwijderen