vrijdag 14 februari 2014

Alles is liefde

Heee! Veertien februari een dag waarop mensen op eens bloemen gaan kopen en lieve berichtjes naar elkaar sturen. Ik vind het een dag waarop mensen extreem cheesy gaan doen haha. Valentijnsdag vind ik een beetje overdreven, ondanks dat ik al vijf jaar met Mike heb, heb ik nooit wat met Valentijnsdag gehad. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het maar al te leuk om iets te krijgen, maar het liefst krijg ik iets leuks op een dag waarop het niet soort van verplicht is om wat te geven. Ondanks dat ik dit vind, vier ik de afgelopen vijf jaar al Valentijnsdag. Mike is namelijk jarig op Valentijnsdag, heb ik even geluk haha. Het was zoals elk jaar een leuke en gezellig dag, vol met foto's, als je hier over meer wilt lezen klik dan even of lees verder.


















Mike zijn zusje had confetti gekregen om af te schieten en dat had ze natuurlijk gelijk in de woonkamer afgeschoten. Er kwam echt zo veel uit, waardoor ik even een foto had gemaakt van alle hartjes op de grond.



















In de middag was ik snel nog even naar de winkels gegaan, om op zoek te gaan naar een leuke kaart. Ik wou een kaart met een Eiffeltoren er op, ondanks dat het erg meisjesachtig is. Ik ga namelijk met Mike naar Parijs voor zijn verjaardag. Dit is een dagtrip, dus niet een heel weekend. Wel zijn we vanaf 's ochtends tot 's avonds in Parijs en kunnen we dus genoeg zien. Na dat ik al een andere kaart had gekocht, omdat ik geen kaart met het thema Parijs kon vinden, vond mijn schoonmoeder deze kaart en had ik de kaart gelijk gekocht. In de kaart stond wat we gingen doen en hij vond dit gelukkig erg leuk.


































Toen Mike uit school thuis kwam, kreeg ik een mooie blos bloemen van hem. Super lief en ook een hele mooie bos! We doen nooit echt aan valentijn, maar ik krijg altijd wel iets kleins. Naast zijn verjaardagscadeau heb ik ook nog iets kleins gegeven: handschoenen! haha. Mike sport veel vanwege zijn opleiding, dus ik heb handschoenen voor fitness gegeven. Zo krijgt hij hopelijk minder snel blaren.


















































Ik ging natuurlijk toen Mike nog op school zat even langs de winkels en ik had nog meer gekocht, dan alleen een kaart en handschoenen. Ik had voor me zelf een wenkbrauwsetje en een nagellakje van Catrice gekocht. Het lijken tot nu toe goede producten te zijn, maar ik had niet alleen die twee producten gekocht. Twee van mijn beste vriendinnen hadden dit jaar nog geen valentijn en net als vorig jaar, wou ik hun even een kleinigheidje geven. Zo zie je een beker, met een nagellakje, snoepjes, chocolaatje, snoephart en een maskertje. Er in zat ook een klein briefje. Mijn moeder kwam natuurlijk ook even langs Mike zijn huis om zijn verjaardag te vieren en toen zij weg ging, was ze even mijn taxi. We reden namelijk even langs Nathalie en Michelle om hun valentijnscadeau af te geven.



































En toen ik even de auto bij mijn moeder in stapte stond dit kleine schattige blikje op de stoel. Echt heel lief en ook onverwachts. Toch had ik mijn moeder dit jaar ook een valentijnscadeau gegeven, een bosje bloemen. Gewoon iets kleins, omdat ze dit jaar ook geen valentijn had.


































Natuurlijk de heerlijke Valentijns taart niet vergeten, die Mike zijn moeder had gekocht voor hem. Er kwam vandaag niet veel visite, omdat iedereen morgen avond komt. Zijn oom en neef kwamen even langs en mijn moeder. Deze taart was heel lekker en ook genoeg dus. De taart komt van de Hema, echt een schattige, lekkere en leuke taart.



















Ik vind het wel grappig, want ik ben de gene die het snelst roep: dat is cheesy of cliché, maar mijn dag was vol in bloei met het thema valentijn. Het was in ieder geval een hele leuke dag en ik hoop dat jullie ook een leuke dag gehad hebben.

X

2 opmerkingen: