zondag 3 november 2013

The make - up spot, Sleek & Barry M.

Afgelopen vrijdag kreeg ik mijn pakketje van the make - up spot binnen. Ik had het woensdag avond rond 9 uur besteld en kreeg het vrijdag rond half 3 al binnen. Erg snel dus!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Dit zijn de vier producten die ik besteld heb.
·         Sleek face form, hierin zit in een bronzer, een highlighter en een blush
·         Sleek storm palette, dit is het oogschaduw palette met iets wat meer donkere kleuren. Hierin zitten ook meer blauwe tinten.
·         Sleek oh so special palette, dit is het oogschaduw palette met de lichtere kleuren. Hier in zitten ook meer roze tinten.
·         Barry M, een lipstick met de kleur peach.
 







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Zo zag het pakketje er uit toen ik het open had gemaakt. Ik vond het pakketje er erg cute uit zien. In de doos zat ook nog een foldertje van de site.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik was erg verrast toen ik de producten uit de doos had gehaald. Ik vond dat de sleek producten er erg chic uit zagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Je kan het helaas niet goed zien, maar op de doosjes staat het merk Sleek. Ik vond de buiten kant van de producten erg mooi en ze zijn ook allemaal mat zwart. Wel zat er op één Sleek palette al wat krasjes. Ik vond dit wel jammer, maar ik vond het niet super erg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dit is het sleek face form product. Hierin zit een bronzer, een highlighter en een blush. De bronzer is een mooie matte bruine kleur. De highlighter en de blush glimmen iets meer, maar dat vind ik  juist wel mooi. Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar passen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De foto’s zijn in de avond genomen, voor dat ik gebruik had gemaakt van de palette. Door dit zijn de foto’s wel iets donkerder, maar dit is het storm palette. Ik wou deze al erg lang en ben er ook heel blij mee. Er zitten oogschaduws in die mat zijn, maar je hebt ook oogschaduws met een shimmer er in. In de sleek storm palette zitten wat meer blauwe tinten. Dat vind ik juist mooi aan het storm palette.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Toen ik het oh so special palette voor bij zag komen, kon ik het niet laten. Ik moest en zou deze ook bestellen. Ik vond de tinten die er in zaten zo mooi. Door de bruine en roze tinten was ik meteen verkocht en deed ik het sleek oh so special palette in mijn winkel mandje. Ik ben er erg blij mee !


 













Als laatste zag ik de Barry M’s lipsticks voorbij komen. Ik wou maar één lipstick bestellen, dus ik had gekozen voor een lipstick met de kleur peach. Toen ik deze uitpakte, werd ik super blij. Hij zag er zo mooi uit. Toen ik de lipstick op deed, vond ik de lipstick veel minder mooi. De lipstick kreeg ik er niet mooi op en het was meer een nude lipstick. Als nog mooi, maar toch minder dan ik had verwacht.
 
 













·         Sleek face form – kost 12,50
·         Sleek storm palette – kost 9,25
·         Sleek oh so special palette – kost 9,25
·         Barry M – kost 4,99.
 
Op deze site heb ik het besteld:
http://www.themakeupspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten